Bratislava 28. februára – Koniec rodovým stereotypom. Práve týmto motívom sa inšpirovala pivná značka Heineken®, ktorá prišla s novou televíznou kampaňou Cheers to all (Pripíjame na všetkých). Jej cieľom je poukázať na to, že pivo je rodovo neutrálny nápoj, a teda je prežitok prisudzovať pivo len k mužskému pohlaviu.
Pivná značka Heineken® tak v najnovšej – úsmevnej – kampani vyvracia stereotypné uvažovanie, že pivo je mužskou doménou. V spote, ktorý bude od 1. marca nasadený v televízii a online prostredí, nosia v podnikoch miešané drinky automaticky ženám a pivo mužom, no tí si ich nakoniec vymenia, pretože si nápoje objednali presne naopak. Kampaň upozorňuje na to, že naše pohlavie nedefinuje to, aký drink si radi vychutnáme.
„Z našej skúsenosti vieme, že ženy veľmi dobre reagujú na pivo a čoraz častejšie si vychutnávajú práve pivo značky Heineken®. Aj preto sme sa rozhodli spustiť kampaň, ktorá vyvracia stereotypy. Stotožňujeme sa s myšlienkou, že dnes je už len prežitkom prisudzovať drinky jednotlivým pohlaviam a chceme, aby si Heineken® vychutnal každý, a preto pripíjame na všetkých, ktorí majú radi kvalitné pivo,“ uviedol brand manažér značky Peter Tureček.
Kampaň Cheers to all bude v televízii bežať od 1. do 27. marca.
Viac o značke Heineken®
Značka Heineken® má viac ako 140-ročnú tradíciu a dnes sa predáva v 192 krajinách sveta, kde sa denne načapuje 25 miliónov pív tejto prémiovej značky. Viac informácii nájdete na www.heineken.sk.