Späť na všetky články
1. júna 2021

HEINEKEN Slovensko predstavuje nového marketingového riaditeľa. Je ním Robert Kubička

Bratislava 25. mája – Novým marketingovým riaditeľom HEINEKEN Slovensko sa od 1. mája stal Robert Kubička. Jeho cieľom bude pokračovať v rozbehnutých úspešných aktivitách a  posilňovať dôveru spotrebiteľov v značky z portfólia spoločnosti. Na pozícií nahradil Ronalda Luptáka, ktorý oznámil svoj odchod koncom minulého roka.

Marketingový riaditeľ pivovarníckej spoločnosti Robert Kubička chce na novej pozícií zúročiť svoje doterajšie bohaté skúsenosti.

„Teší ma, že som dostal dôveru viesť marketingový tím lídra na slovenskom pivovarníckom trhu. Vnímam to ako výzvu a záväzok. Mojím cieľom bude nastaviť úspešnú marketingovú stratégiu pre celé portfólio značiek spoločnosti HEINEKEN Slovensko, prinášať inovácie a projekty, z ktorých budú mať radosť naši spotrebitelia. Uvedomujem si, že žijeme v ťažkých časoch a pre značky je nevyhnutné robiť zmysluplný marketing, ktorý nielen poteší, ale aj pomôže,“ uviedol R. Kubička. „Aj naďalej chceme posilňovať pozíciu vlajkovej lode spoločnosti – obľúbenej slovenskej pivnej značky Zlatý Bažant, nadviazať na všetky jej doterajšie úspešné a oceňované kampane. Portfólio spoločnosti je však veľmi bohaté a pestré, preto nás rozhodne čaká množstvo zaujímavej práce. Som rád, že budem môcť pracovať so skúseným a šikovným marketingovým tímom,“ dodal.

Robert Kubička začal svoju kariéru v spoločnosti ARBOmedia ako marketingový a obchodný manažér. Neskôr strávil 7 rokov v spoločnosti Red Bull na pozícii Brand Managera pre Česko a Slovensko, kde bol súčasťou úspešného príbehu rozvoja značky Red Bull. V roku 2011 nastúpil do spoločnosti so zameraním na papierenský priemysel Metsä Tissue, ako marketingový riaditeľ pre strednú a východnú Európu zodpovedal za koncepciu a rozvoj stratégie značiek Tento, Lambi a Katrin v danom regióne.

Skúsenosti v oblasti pivovarníctva získal v rokoch 2014 až 2017, keď pôsobil na pozícii marketingového manažéra pre Plzeňský Prazdroj Slovensko. Viedol strategický, kreatívny a realizačný rozvoj značiek Šariš, Gambrinus, Radegast, Smädný Mních, Excelent, Kingswood, Frisco a Topvar.

Od roku 2018 pracoval pre spoločnosť CINEMAX, bol vedúci predaja a marketingu a zodpovedal za riadenie medzinárodných marketingových a obchodných aktivít v Rumunsku, Českej republike a na Slovensku.

Na pozícii šéfa marketingu HEINEKEN Slovensko nahradil Ronalda Luptáka, ktorý viedol toto oddelenie od konca roku 2018 a svoj odchod oznámil vlani v októbri.