Späť na všetky články
3. mája 2021

HEINEKEN Slovensko spustil pre svojich zákazníkov vylepšenú platformu Partner HEINEKEN

Bratislava, 28. apríla 2021 – Spoločnosť HEINEKEN Slovensko opätovne spustila digitálnu platformu Partner HEINEKEN. Jej cieľom je uľahčiť HORECA zákazníkom a maloobchodným prevádzkam prístup k aktuálnym informáciám, pomáhať k neustálemu rozvoju, či zefektívniť online nákup produktov.   

HEINEKEN Slovensko výraznejšie posilňuje komunikáciu smerom k svojim zákazníkom cez digitálne platformy. V čase uzatvorenia HORECA prevádzok z dôvodu nepriaznivej pandemickej situácie sa líder na slovenskom pivnom trhu rozhodol pripraviť novú a vylepšenú platformu pre svojich obchodných partnerov. Od 3. mája bude sprístupnená všetkým jej zákazníkom a maloobchodným prevádzkam s cieľom zjednodušenia komunikácie, procesov a samotného nákupu. 

Platforma poskytuje možnosť rýchlej a jednoduchej registrácie, intuitívnej obsluhy, online nákupu 24 hodín/7 dní v týždni, akcií a ponúk šitých na mieru. Zákazníci získajú prístup k celej ponuke pivných značiek, širokému portfóliu značkového alkoholu, doplnkov, ako aj nealkoholických nápojov.

„Je pre nás nesmierne dôležité byť neustále v kontakte s našimi zákazníkmi. Teraz, keď je obmedzený osobný kontakt, rozhodli sme sa čo najviac zefektívniť a najmä posilniť digitálnu komunikáciu. Práve preto sme spustili vylepšenú verziu našej digitálnej platformy pre zákazníkov Partner HEINEKEN. Novinkou je, že budeme našich obchodných partnerov včas a pravidelne informovať o dostupnosti skladových zásob. Taktiež budú dostávať informácie o akciách, v čo najväčšej miere im uľahčíme nákup a prístup ku všetkým produktom spoločnosti, keďže sme nielen výrobcom piva, ale aj významným importérom medzinárodných alkoholických značiek,“ uviedol Ladislav Ryboš, E-Commerce manager spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Partner  HEINEKEN zároveň ponúka možnosť vzdelávať sa prostredníctvom informačno-edukačného portálu Horeca Academy. Ponúka napríklad možnosť prihlásenia personálu na školenie, online kurzy komunikácie so zákazníkmi na sociálnych sieťach alebo cenné informácie z oblasti gastro segmentu. „Našim cieľom je v najbližších dvoch rokoch motivovať a presunúť až 80 % našich zákazníkov do online priestoru,“ dodal L. Ryboš.

HEINEKEN Slovensko počas uplynulého roka podnikol kroky aj smerom k spotrebiteľom. Sprístupnil im nákup produktov cez predajný kanál pre koncových zákazníkov www.drinkies.sk. Dnes je z neho fungujúci e-shop s bohatou ponukou piva, radlerov a ciderov z portfólia HEINEKEN Slovensko, ale aj alkoholu, vín, či nealko sortimentu, určených na rôzne príležitosti.