Bratislava 1. apríla – Slovenská pivná značka Zlatý Bažant bodovala v súťaži Youtube Works, z ktorej si odniesla absolútnu cenu – Grand Prix za kampaň Hit z roku ´73. Okrem toho jej patrí aj cena za Najlepšiu integráciu platformy Youtube.
Zlatý Bažant predstavil na jar 2020 úspešnú kampaň – Hit z roku ´73, ktorý si získal veľkú priazeň divákov. Legendárny Hit teraz ocenila aj porota súťaže Youtube Works. Značka Zlatý Bažant získala najvyššie ocenenie Grand Prix spomedzi všetkých slovenských aj českých videokampaní, a zároveň jej udelili cenu za Najlepšiu integráciu platformy Youtube.
O úspešnú kreatívu kampane sa postarala agentúra Made by Vaculík, mediálnu stratégiu zastrešila agentúra Dentsu.
Zlatý Bažant predstavil Hit z roku ´73 v marci 2020 s cieľom zvýšiť povedomie o svojom ikonickom ležiaku – pive Zlatý Bažant ´73. Chytľavá melódia, odľahčený text a klip s autentickým prevedením legendárneho hitu Rasputin od Boney M. si okamžite získal popularitu a kvalitu kampane ocenila aj porota Youtube Works.
Youtube už po druhý raz vyhlásil výsledky tých najlepších českých a slovenských videokampaní. Porotcovia hľadajú najviac kreatívnu, inovatívnu a na dátach založenú prácu s preukázateľnými výsledkami.