Späť na všetky články
23. septembra 2024

HEINEKEN Slovensko podporí obnovu prevádzok

Bratislava (19. september 2024) Spoločnosť HEINEKEN Slovensko, dlhodobý partner gastro sektora, poskytne prevádzkam najmä technickú podporu, aby sa čo najrýchlejšie mohli vrátiť k bežnému fungovaniu. Pomôže tak podnikom, aby sa vysporiadali s vážnou situáciou, ktorú prinieslo uplynulý víkend počasie.

HEINEKEN Slovensko dlhodobo pomáha HoReCa segmentu, ktorý si v posledných rokoch prešiel viacerými krízovými situáciami súvisiacimi s dopadmi pandémie, infláciou, či zvyšovaním cien energií.   Rovnako je to aj v súvislosti s  nedávnymi povodňami a v týchto dňoch ponúka komplexnú pomoc pri obnove ich činnosti. „Sme si vedomí toho, aké ťažké obdobie prežívajú majitelia a zamestnanci poškodených prevádzok. Chceme im touto formou pomôcť a prispieť k ich rýchlejšiemu zotaveniu. Veríme, že naša pomoc pomôže oživiť atmosféru v týchto podnikoch a podporí miestnu komunitu,“ hovorí Róbert Fegyveres, country sales manager spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Pomoc pri obnove prevádzok a servise zariadení

Prevádzky, ktoré museli ukončiť činnosť alebo prerušiť prevádzku, môžu požiadať o odvoz poškodeného piva, pričom balenia budú dobropisované alebo nahradené novými po opätovnom otvorení.  Ak prevádzka bude pokračovať, podporí ju HEINEKEN Slovensko navyše ďalším sudom na podporu rozbehu. V prípade potreby opravy výčapných zariadení sú k dispozícii pivní inšpektori a servisní technici. Spoločnosť tiež zabezpečí bezplatný dovoz sudov a vykoná mimoriadnu  sanitáciu výčapných zariadení.

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko aktívne pracuje na tom,  aby čo najefektívnejšie identifikovala podniky, ktoré boli povodňami zasiahnuté najviac. Všetky partnerské poškodené prevádzky, ktoré majú záujem o podporu preto vyzýva, aby sa čo najskôr obrátili na zákaznícky servis spoločnosti alebo na Business Developerov HEINEKEN Slovensko. „Verím, že spoločne dokážeme obnoviť normálny chod prevádzok a pomôcť postihnutým regiónom,“ konštatuje Fegyveres. Zároveň vyzýva prevádzky, aby zorganizovali akcie na opätovné prilákanie zákazníkov.

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko je partnerom pre HoReCa prevádzky v čase kríz dlhodobo. Pomoc ponúkala spoločnosť za posledné roky škálou riešení, ktorých súčasťou boli ekonomické či obchodné opatrenia, odborné konzultácie, ako aj podpora v online prostredí. Jedným z podporných nástrojov je aj informačno-edukačný portál HORECA Academy, na ktorom prináša rozmanité riešenia a tipy, ako môžu podniky prilákať späť svojich zákazníkov.

Majiteľom gastro prevádzok a veľkoobchodníkom tiež veľmi uľahčuje podnikanie nová digitálna platforma Eazle, ktorá urýchľuje nákupný proces a pomáha pri depapierizácii. Prispieva tak k udržateľnému prístupu, ktorý je jedným zo strategických cieľov spoločnosti HEINEKEN Slovensko na najbližšie roky.