Späť na všetky články
27. septembra 2021

Na dobré veci sa oplatí počkať: tím značky Heineken® sa spojil s Danielom Craigom, aby oslávili uvedenie filmu „Nie je čas zomrieť“

Bratislava 23. augusta – Pivná značka Heineken® odhalila najnovšiu kampaň „Oplatí sa počkať“, ktorá vznikla v spolupráci s hercom Danielom Craigom. Nová kampaň je oslavou najnovšej bondovky „Nie je čas zomrieť“, ktorá bude uvedená v kinách od 30. septembra a distribuuje ju spoločnosť Universal Pictures International.

Reklama zobrazuje, ako Daniel Craig trpezlivo čaká na prvý dúšok ľadovo vychladeného piva Heineken®, čo symbolizuje poctu fanúšikom, ktorí netrpezlivo čakali na uvedenie ďalšej časti zo série do kín a ukazuje, že najlepšie veci prichádzajú k tým, ktorí dokážu počkať.

Nový televízny spot „Oplatí sa čakať“ nájdete tu.

Obrázky nájdete tu.

Slovenskú premiéru filmu „Nie je čas zomrieť“ podporia sprievodné aktivity a súťaže o vecné ceny ako napríklad 007 hracie karty, či 007 poháre. To všetko vo vybraných HORECA prevádzkach.

Bram Westenbrink, globálny riaditeľ značky Heineken®, povedal: „Heineken® je hrdým partnerom filmov o Jamesovi Bondovi od roku 1997. Preto sa rovnako ako všetci fanúšikovia Bonda nemôžeme dočkať, kedy film „Nie je čas zomrieť“ dorazí do kín. Veríme, že na niektoré veci sa naozaj oplatí počkať. A teraz to môžeme dokázať. Či je to ľadovo vychladený Heineken® alebo akčný trhák – najlepšie veci skutočne prichádzajú k tým, ktorí dokážu počkať.“  

Aby značka Heineken® otestovala pravdivosť tohto výroku, uskutočnila sociálny experiment s cieľom dokázať, že na dobré veci sa naozaj oplatí počkať. V experimente dostalo 115 ľudí vychladené pivo Heineken® alebo Heineken® 0.0 v intervaloch od 0 do 30 minút, pričom sa ukázalo, že ľudia, ktorí čakali 20 minút, prejavili najvyššiu mieru spokojnosti.

Reklamné kredity: 

Publicis

Globálny kreatívny riaditeľ Publicis WW: Bruno Bertelli

Kreatívna riaditeľka: Cristiana Boccassini

Kreatívny riaditeľ pre medzinárodnú koordináciu: Guy Lewis

Reklamná textárka: Olga Alonso

Umelecká riaditeľka: Alexia Vindret

Vedúca tvorivej skupiny: Francesca Zazzera

Account director: Francesca Baldrighi

Produkcia

Produkčná spoločnosť: Smuggler

Režisér: Sam Gold

Výkonní producenti: Patrick Milling-Smith a Alison Kunzman

Producentka: Erin Wile

Hlavný kameraman: Darren Lew

Filmový architekt: Pete Zumba

Postprodukcia: Filip Ilic

Kolorista: Tim Masick @ Co.3

Úprava farieb: Kevin Breheny

Strih: Guido Notari

Závery experimentu: 

Kľúčové závery zahŕňajú:

  • Účastníci, ktorí čakali 20 minút, prejavili najvyššiu mieru spokojnosti s pivom (41 %). 
  • Účastníci, ktorí čakali 30 minút, prejavili najvyššiu mieru spokojnosti s chuťou piva (31 %).
  • 4 z 10 účastníkov uvádzajú, že čakanie na pivo prispelo k ich spokojnosti. 
  • Viac ako polovica účastníkov (56 %) súhlasí s tým, že si veci užívajú viac, keď na ne musia chvíľu počkať.
  • Účastníci uviedli, že ak by mali na výber, 6,4 minútové čakanie by bolo optimálnym časom čakania na pivo. Náš výskum však zistil, že spokojnosť dosiahla vrchol v skupine, ktorá čakala 20 minút. Naznačuje to, že okamžité alebo aspoň rýchlejšie uspokojenie neprináša toľko spokojnosti, ako by si ľudia mohli myslieť.

Daria A. Bakina, PhD, sociálna psychologička a výskumná riaditeľka v spoločnosti Edelman Data & Intelligence, povedala: „Tento výskum nadväzuje na dlhú tradíciu vykonávania experimentov v „reálnom svete“, za skutočných okolností, v oblasti sociálnej psychológie. Závery tejto štúdie ukazujú, že čakanie nemusí byť zlá vec. V skutočnosti ľudia pociťujú väčšiu radosť, ak musia prekonať nejakú prekážku, napríklad 20-minútové čakanie na osviežujúci „dokonalý pohár“ piva.“