Späť na všetky články
25. apríla 2022

Tradície sú na to, aby sa vylepšovali. Odkazuje značka Zlatý Bažant v najnovšej kampani

Bratislava 25. apríla – Slovenská pivná značka Zlatý Bažant spustila novú kampaň „Tradície sú na to, aby sa vylepšovali“. V spolupráci s agentúrou MADE BY VACULIK tak predstavuje jarnú novinku, Zlatý Bažant Špeciál Hurbanovská IPA.

Značka Zlatý Bažant priniesla na trh v úvode jari novinku – nefiltrovaný, vrchne kvasený špeciál Zlatý Bažant Hurbanovská IPA. V súvislosti s uvedením tejto novinky teraz spoločne s agentúrou MADE BY VACULIK pripravila najnovšiu kampaň „Tradície sú na to, aby sa vylepšovali“.

Najnovší TV spot hovorí o pivných tradíciách, ktoré sú zobrazené cez ľúbostný príbeh dvoch hlavných hrdinov. V centre pozornosti je však Hurbanovská IPA, novinka z portfólia Zlatý Bažant, ktorá vyniká výnimočnou chuťou, arómou a zároveň zdôrazňuje, že je to pivo vhodné skutočne pre každého milovníka či milovníčku piva. Vďaka tomu, že ide o pivo typu IPA session, a teda má ľahké telo a nižší obsah alkoholu, je možné si túto novinku vychutnať aj opakovane počas jedného posedenia.

„Inovácie v oblasti výroby a chuti piva sú súčasťou DNA značky Zlatý Bažant. Zlatý Bažant Špeciál Hurbanovská IPA nadväzuje na našu dlhoročnú tradíciu výroby pivných špeciálov. Slovenským spotrebiteľom ich prinášame už 15 rokov. Od roku 2007 sme priniesli široké portfólio rôznych typov pivných špeciálov – pšeničné, porter, tmavý bock, tmavé kvasinkové, medový porter, svetlý bock alebo spomínaná IPA. Motív tradícií sa stal aj ústrednou ideou najnovšieho spotu, v ktorom sme sa pozreli na doterajší – tradičný postoj k pivu, no zároveň povzbudzujeme našich spotrebiteľov, aby sa nebáli objavovať. Pretože tradície sú naozaj na to, aby sme ich udržiavali, ale aj posúvali a vylepšovali do čo najlepšej podoby,“ vysvetľuje Senior brand manažérka značky Radoslava Stratená.

Výrobu TV spotu produkčne zastrešila pražská produkcia Boogie Films a réžie sa zhostil český filmový režisér Karel Janák. Kampaň bude prebiehať v mesiacoch apríl až máj 2022 v TV, OOH, na online a na sociálnych sieťach.

VIZITKA KAMPANE:

Klient: Zlatý Bažant – Radoslava Stratená, Peter Tureček, Adam Košinár

Agentúra: MADE BY VACULIK

Creative director: Peter Ižo

Art director: Richard Lang

Copywriter: Marek Konečný

Digital: Alexandra Remo, Veronika Bohušová, Silvia Turcerová

Account manager: Romana Otočková

Strategy: Lenka Dzurendová

Produkcia: Boogie Films

Réžia: Karel Janák

Kamera: Jan Šťastný