Bratislava 8. apríla – Zlatý Bažant 0,0% podporí slovenských olympionikov na ceste za vytúženou účasťou na olympijských hrách v Tokiu, ktoré sa uskutočnia na prelome júla a augusta. Obľúbená značka nealkoholických radlerov a pív sa stala hrdým parterom Slovenského olympijského tímu a hlavným partnerom projektu Pripravení na Tokio. V súvislosti s týmto partnerstvom predstavila novú kampaň a v spolupráci so Slovenským olympijským a športovým výborom pripravuje mnohé zaujímavé aktivity pre fanúšikov športu.
Zlatý Bažant 0,0% v rámci partnerstva so Slovenským olympijským a športovým výborom (SOŠV) podporí olympijský tím na ceste do Tokia. Okrem toho nezabúda ani na priaznivcov hier olympiády a športu, ktorí sa vďaka projektu Pripravení na Tokio môžu tešiť na bohatý program. Hry XXXII. olympiády sa uskutočnia v Tokiu v náhradnom termíne od 23. júla do 8. augusta 2021, keďže Medzinárodný olympijský výbor po dohode s organizátormi ich vlani preložil pre nepriaznivú pandemickú situáciu vo svete.
V itinerári projektu Pripravení na Tokio je naplánovaných niekoľko sprievodných aktivít a podujatí. Pred začiatkom olympijských hier sa uskutoční Beh Olympijských Farieb v Bratislave a v čase trvania podujatia v Tokiu sa bude konať Olympijský festival v komplexe x-bionic sphere v Šamoríne. Jeho súčasťou budú priame prenosy v televízii a rozmanitý zábavný program pre všetkých návštevníkov a olympijských nadšencov.
Zlatý Bažant 0,0% zároveň tomuto športovému sviatku prispôsobil aj svoju komunikáciu a plánované aktivity, v ktorých bude spolupracovať aj so samotnými olympionikmi. „Olympijské hry predstavujú najväčšie športové podujatie tohto roku, ktoré prináša neopísateľnú atmosféru a množstvo nezabudnuteľných emócií. Sme veľmi radi, že môžeme slovenských športovcov sprevádzať na ich ceste do Tokia a byť súčasťou splnených olympijských snov,“ povedal Peter Nikodem, senior brand manažér značky Zlatý Bažant 0,0%. Pripomenul, že komunikácia sa bude niesť v olympijskom duchu. „Naše TV spoty, ako aj komunikácia na sociálnych sieťach bude mať športový charakter. Diváci môžu už v týchto dňoch vidieť v televízii olympijské spoty, v ktorých tiež predstavujeme tohtoročné ovocné novinky z portfólia radlerov v dvoch nových produktových radoch Svieži a Extra Svieži. Spotrebitelia sa neskôr môžu tešiť na Veľkú letnú súťaž, v ktorej rozdáme viac ako 500 cien a odovzdáme hlavnú výhru – automobil Toyota RAV4 Hybrid,“ dodal P. Nikodem.
Značka Zlatý Bažant Radler využije v kampani, ktorá potrvá do konca leta, mix komunikačných nástrojov – TV, sociálne siete, OOH.