Bratislava 28. februára – Koniec rodovým stereotypom. Práve týmto motívom sa inšpirovala pivná značka Heineken®, ktorá prišla s novou televíznou kampaňou Cheers to all (Pripíjame na všetkých). Jej cieľom je poukázať na to, že pivo je rodovo neutrálny nápoj, a teda je prežitok prisudzovať pivo len k mužskému pohlaviu.
Pivná značka Heineken® tak v najnovšej – úsmevnej – kampani vyvracia stereotypné uvažovanie, že pivo je mužskou doménou. V spote, ktorý bude od 1. marca nasadený v televízii a online prostredí, nosia v podnikoch miešané drinky automaticky ženám a pivo mužom, no tí si ich nakoniec vymenia, pretože si nápoje objednali presne naopak. Kampaň upozorňuje na to, že naše pohlavie nedefinuje to, aký drink si radi vychutnáme.
![](https://heinekenslovensko.sk/wp-content/uploads/2022/03/970x250-1.png)
„Z našej skúsenosti vieme, že ženy veľmi dobre reagujú na pivo a čoraz častejšie si vychutnávajú práve pivo značky Heineken®. Aj preto sme sa rozhodli spustiť kampaň, ktorá vyvracia stereotypy. Stotožňujeme sa s myšlienkou, že dnes je už len prežitkom prisudzovať drinky jednotlivým pohlaviam a chceme, aby si Heineken® vychutnal každý, a preto pripíjame na všetkých, ktorí majú radi kvalitné pivo,“ uviedol brand manažér značky Peter Tureček.
Kampaň Cheers to all bude v televízii bežať od 1. do 27. marca.
Viac o značke Heineken®
Značka Heineken® má viac ako 140-ročnú tradíciu a dnes sa predáva v 192 krajinách sveta, kde sa denne načapuje 25 miliónov pív tejto prémiovej značky. Viac informácii nájdete na www.heineken.sk.