Bratislava 26. októbra – Slovenská pivná značka Zlatý Bažant vyhlásila dve výberové konania na kreatívne agentúry pre značky Zlatý Bažant ´73 a Zlatý Bažant Radler 0,0%. Víťazi tendrov budú zastrešovať prípravu a realizáciu kreatívnych zadaní pre značky Zlatý Bažant ´73 a Zlatý Bažant Radler 0,0%. HEINEKEN Slovensko, do portfólia ktorého uvedené značky patria, oznámi výsledky oboch tendrov na konci novembra.
Spoločnosť HEINEKEN Slovensko vypísala výberové konania pre značky Zlatý Bažant ´73 a Zlatý Bažant Radler 0,0%. Oba tendre súvisia s prípravou novej vizuálnej a komunikačnej stratégie pre tieto kľúčové značky v jej portfóliu. Na tendroch pre obe značky sa zúčastnia štyri kreatívne agentúry: MUW Saatchi & Saatchi, Wiktor Leo Burnett, Elite Monday lovers a Made by Vaculík, ktorý sa staral o kreatívu značiek v uplynulých dvoch rokoch.
„V rámci výberových konaní posúdime kreatívne prístupy jednotlivých agentúr a to, či sa dostatočne stotožnili s našim zadaním, ako aj so samotnými značkami. Zlatý Bažant je našou vlajkovou loďou a keďže máme so značkou ambiciózne plány, ktoré sa týkajú aj zmien v komunikácií, očakávame naozaj kvalitné návrhy so silným kreatívnym prístupom,“ povedal Robert Kubička, marketingový riaditeľ HEINEKEN Slovensko.
HEINEKEN Slovensko zároveň podporí zúčastnené agentúry tzv. skicovným, a teda aj neúspešní uchádzači dostanú finančnú odmenu za svoje kreatívne návrhy. „Aj týmto krokom sa chceme vrátiť k odmenám pre neúspešné agentúry, ktoré boli zaužívané najmä v minulosti. Vážime si prácu, čas a energiu, ktorú všetci účastníci oboch tendrov venujú nášmu zadaniu. Preto nám príde úplne prirodzené odmeniť ich. V minulosti bolo skicovné pravidelnou súčasťou tendrov a my budeme radi, ak sa tento trend opäť vráti do výberových konaní,“ dodal Robert Kubička.
Prezentácia kreatívnych návrhov agentúr je naplánovaná od 4. do 10. novembra. HEINEKEN Slovensko oznámi meno víťaza na konci novembra.